Det växer fram!!

Äntligen så får man känslan av att det är på gång, kommer nog inte kunna hålla mig borta från den där tomten denna vecka. Var där för en halvtimme sedan och det känns som att det kommer att bli riktigt bra, blir en stor gräs yta där man kan ha mycket roligt.
Det som känndes så sorgligt om att vår kära sten skulle sprängas bort känns lite lättare nu, vår eminente grävmaskinist har lyckats att få upp en ny som vi kan ha som prydnad. ( en aning mindre men ändå).

Lägger in lite bilder så kan ni ju se själva.


Det nya lilla livet!!

 
Här ska sprängas!!

Ser ju stort ut!!






Jaha här ska dom börja bygga ett hus om en o enhalv vecka!!!???


Haha!

Vet ni vad grisen sa när han kom till Scan för slakt???


Här blir man kotlett!!!

Vet att den är dålig men men.....

Tjapp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tro mig, det går fortare än man kan tro när dom väl sätter igång:) man kan va borta två dar från bygget jag är på och så står det 2 nya hus där helt plötsligt. å förberedelser för grunden brukar också gå rätt fort tror jag, om man inte har slöa rörmokare;p

2009-06-29 @ 19:34:31
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0